"Dwujęzyczne łódzkie"- podsumowanie projektu
W bieżącym roku szkolnym nasze przedszkole brało udział w programie ,, Łódzkie Dwujęzyczne" . Jego idea to wychowanie w dwujęzyczności, by angielski stał się naturalnym, drugim językiem używanym przez dzieci. Wraz z bohaterami projektu: pieskiem, kotkiem, misiem- Tomem oraz dziewczynką- Keri uczyliśmy się języka angielskiego poprzez zabawę. Chętnie poznawaliśmy nowe słowa i zwroty, których staraliśmy się używać podczas codziennego pobytu w przedszkolu. Z bohaterami dzieci bawiły się codziennie po 15-20min, co przyniosło pozytywne efekty. Jednak projekt ten, nie zastępował zajęć języka angielskiego, był jedynie elementem dodatkowym. W przyswajaniu słownictwa pomagały nam skoczne piosenki oraz krótkie materiały video. Zajęcia wzbogacałyśmy własnymi pomysłami. Pomimo ogromu pracy program dał nam możliwość codziennego wplatania mowy w języku angielskim, dzięki czemu dzieci efektywniej zapamiętywały nowe słowa i zwroty. Zajęcia urozmaicały dzieciom czas spędzony w placówce, a jednocześnie uczyły czegoś nowego. Oficjalne podsumowanie projektu odbyło się podczas konferencji zorganizowanej w Centrum Kształcenia Ustawicznego Samorządu Województwa Łódzkiego w Łodzi, podczas której otrzymaliśmy certyfikat.