Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Język angielski

Projekty Anglojęzyczne w których bierzemy udział:



 

Prowadzący : Katarzyna Oborska-Gradzińska
Nasze przedszkole realizuje podstawę programową w języku polskim i angielskim. Dzieci mają codzienny kontakt z językiem angielskim nie tylko podczas zajęć ale również podczas zabaw swobodnych i organizowanych. Język angielski obecny jest przez cały dzień. Ponieważ dzieci w wieku przedszkolnym uczą się poprzez bezpośrednie działanie i aktywność fizyczną, główne zajęcia z języka prowadzone są metodą totalphysicalresponse, metoda która polega na kodowaniu instynktownie języka poprzez zabawę ruchową. Nasze przedszkolaki uwielbiają różnego rodzaju gry językowo - ruchowe, chętnie śpiewają piosenki, odgrywają proste scenki z bajek i opowiadań. Dzięki takiej metodzie, dziecko nie zdaje sobie sprawy, że uczy się języka i taką formę nauki traktuje jako zabawę!

T

Tematyka kompleksowa marzec:

     1.Zwierzęta na świecie

     2.Dzień Św. Patryka

  1. Wiosna

     4.Pogoda

1.Let's sing a song about animals. OK! Jump jump like a kangaroo. Jump jump like a kangaroo. Jump jump like a kangaroo. Let's sing the animal song. Let's swing out noses like an elephant. Swing swing, like an elephant. Swing swing, like an elephant. Swing swing, like an elephant. Let's sing the animal song. Let's count to ten. One two three four five six seven eight nine ten. One two three four five six seven eight nine ten. Shake shake like a rattle snake. Shake shake like a rattle snake. Shake shake like a rattle snake. Let's sing the animal song. Let's fly like a pelican. Fly fly like a pelican. Fly fly like a pelican. Fly fly like a pelican. Let's sing the animal song. Let's count. One two three four five six seven eight nine ten. One two three four five six seven eight nine ten. Sleep sleep like a koala. Sleep sleep like a koala. Sleep sleep like a koala. Let's sing the animal song. Wake up!

 

2.Oh, I can hop like a rabbit. I can hop like a rabbit. I can run like a dog. I can run like a dog. I can walk like a duck. I can walk like a duck. I can jump like a frog. I can jump like a frog. I can fly like a bird. I can fly like a bird. I can swim like a fish. I can swim like a fish. I can stand on one leg and touch my nose like this. Ooooowooooh! Oh, I can hop like a rabbit. I can hop like a rabbit. I can run like a dog. I can run like a dog. I can walk like a duck. I can walk like a duck. I can jump like a frog. I can jump like a frog. I can fly like a bird. I can fly like a bird. I can swim like a fish. I can swim like a fish. I can stand on one leg and touch my nose like this. Ooooowooooh!

 

3.It’s Spring! Flowers grow, reach for the sun Beautiful colors for everyone The season of winter now has passed Spring is here, do the Springtime dance Bunny Hop, it’s springtime Springtime Bird dance, it’s springtime Springtime Sprinkler, it’s springtime Springtime Flower dance, it’s springtime Flowers grow, reach for the sun Beautiful colors for everyone The season of winter now has passed Spring is here, do the springtime dance Bunny Hop, it’s springtime Springtime Bird dance, it’s springtime Springtime Sprinkler, it’s springtime Springtime Flower dance, it’s springtime Springtime Flowers grow, reach for the sun Beautiful colors for everyone The season of winter now has passed Spring is here, do the Springtime dance

 

4.What's the weather, What's the weather, What's the weather like today? All together, All together, What's the weather like today? Look it's windy, Look it's windy, Look it's windy, everyone. Fly a kite, Fly a kite, Fly a kite, everyone. Look it's rainy, Look it's rainy, Look it's rainy, everyone. Jump in the puddles, Jump in the puddles, Jump in the puddles, everyone. Look it's sunny, Look it's sunny, Look it's sunny, everyone. Let's go swimming, Let's go swimming, Let's go swimming, everyone. Look it's snowy, Look it's snowy, Look it's snowy, everyone. Catch a snowflake, Catch a snowflake, Catch a snowflake, on your tongue. What's the weather, What's the weather, What's the weather like today? All together, All together, What's the weather like today?